FAQ PV Care
1.Co to jest PV Care?
Monitoring PV Care to rozwiązanie chmurowe współpracujące ze sterownikiem PV Supernode. Intuicyjny interfejs idzie w parze z szeroką gamą funkcjonalności, dzięki czemu monitorowanie działania instalacji fotowoltaicznych jest proste i efektywne.
2.Czy mogę przetestować system PV Care?
Przy zakupie sterownika PV Supernode otrzymacie Państwo wersję testową systemu PV Care na 30 dni, jest to czas na przetestowanie i ewentualną decyzję na zakup.
3.Czy mogę dokupić PV Care w dowolnym momencie ?
Tak, PV Care można dokupić w każdym momencie po zakupie sterownika PV Supernode.
4.Jak działa system PV Care?
W ramach chmurowego systemu monitoringu PV Care, jako firma instalatorska zyskujesz dostęp do konta serwisowego, za pomocą którego możesz monitorować wszystkie zrealizowane przez siebie instalacje z użyciem sterownika PV Supernode. Twoi Klienci zyskują dostęp do konta inwestorskiego, gdzie mogą śledzić pracę swoich własnych instalacji.
5.Czy system PV Care jest dostępny 24/h?
Tak, system jest dostępny 24 godziny na dobę. W przypadku instalacji, gdzie nie ma możliwości wpięcia do lokalnej sieci WiFi/LAN, dołączamy modem GSM, który zapewnia stałą łączność sterownika z chmurą.
6.Czy system pozwala na podgląd pracy w czasie rzeczywistym?
Tak, system PV Care oferuje wizualizacje pracy instalacji oraz podległych jej komponentów w czasie rzeczywistym, dzięki czemu zawsze pozostajesz na bieżąco.
7.Czy z systemu PV Care można generować raporty?
Tak, system PV Care daje możliwość generowania raportów CSV z wybranych urządzeń w ujęciu danego dnia.
8.Jakie dane działania instalacji fotowoltaicznych prezentuje program PV Care?
Program PV Care prezentuje wizualizację działania instalacji fotowoltaicznych na trzech poziomach:
· całość instalacji – aktualna i historyczna generacja mocy czynnej i biernej,
· falowniki – energia, moc, prądy i napięcia po stronie AC,
· łańcuchy wejściowe – prądy i napięcia po stronie DC.
9.Czy System PV Care odczytuje dane tylko z falowników?
System monitoruje jednocześnie pracę falowników oraz odczyty ze sterowników pola takich jak e2tango czy stacji pogodowych.
10.Czy system PV Care wysyła powiadomienia o awariach/problemach?
System daje niezrównane możliwości szybkiego lokalizowania problemów. Powiadomienia typu push o sytuacjach wyjątkowych, przesyłane na urządzenia mobilne, pozwalają na błyskawiczną reakcję mającą na celu przywrócenie właściwego działania.
11.Jak mogę korzystać z systemu Pv Care?
Możesz korzystać z systemu PV Care przez przeglądarkę internetową oraz aplikację mobilną.
12.Czy system pozwala na integrację z analizatorem energii?
System pozwala na integrację analizatora energii, co umożliwia szczegółowy monitoring parametrów przyłącza. Jeśli instalacja dostarcza energię do opomiarowanego obiektu, na przykład fabryki, system pokaże zapotrzebowanie obiektu na energię.
13.Jak mogę zakupić PV Care?
Prosimy o kontakt z naszym działem handlowym pod numerem infolinii: +48 58 55 88 22 4 lub mailowo na adres: info@advant.pl .
14.Ile kosztuje PV Care?
Cena systemu PV Care zależy od wielkości farmy fotowoltaicznej. W związku z tym prosimy o złożenie zapytania poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres info@advant.pl .