SERWIS

Gwarancja Advant

Przedłużając gwarancję swojego sterownika PV Supernode masz pewność, że Twoja instalacja fotowoltaiczna będzie działać bez problemów – teraz i w przyszłości. Zapewnisz ciągłość pracy systemu, pełną ochronę oraz priorytetowe wsparcie techniczne niezalenie, gdzie akurat będziesz.

  • Natychmiastowa wymiana urządzenia
    w przypadku awarii wymienimy Twój sterownik w ciągu jednego dnia roboczego od zgłoszenia.
  • Stały dostęp do wsparcia technicznego – zgłoszenia serwisowe są rejestrowane w dedykowanym systemie i obsługiwane priorytetowo.
  • Zdalna opieka i aktualizacje – sterowniki i oprogramowanie objęte są regularnymi aktualizacjami, co zapewnia stabilność, bezpieczeństwo i zgodność z najnowszymi standardami.
  • infolinia: +48 58 55 88 224
  • e-mail: info@advant.pl

*Przy zakupie gwarancji konieczne jest podanie numeru seryjnego urządzenia PV Supernode, którego dotyczy pakiet.

Wsparcie techniczne

Witamy w naszym zdalnym centrum wsparcia technicznego:

  • jesteśmy dla Was dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16,
  • nasz zespół to doświadczeni specjaliści, którzy posiadają szeroką wiedzę na temat naszych rozwiązań,
  • reagujemy na zgłoszenia oraz skutecznie rozwiązujemy ewentualne problemy,
  • do każdego zgłoszenia podchodzimy indywidualnie.

Skontaktuj się z naszym zespołem, aby szybko i skutecznie rozwiązać problem:

  • przez infolinię pod numerem: +48 58 55 88 224
  • wysyłając maila na: support@advant.pl

Świadczymy usługi napraw naszych urządzeń w zakresie:

  • gwarancyjnym,
  • pogwarancyjnym,
  • serwisowym.

Aby dokonać zgłoszenia naprawy, skontaktuj się z nami:

  • przez infolinię pod numerem: +48 58 55 88 224
  • wysyłając maila na: support@advant.pl

Urządzenia prosimy przesyłać na adres: 

Advant Sp. z o.o. 
ul. Obrońców Wybrzeża 9/4
80-398 Gdańsk