Gwarancja Advant
Przedłużając gwarancję swojego sterownika PV Supernode masz pewność, że Twoja instalacja fotowoltaiczna będzie działać bez problemów – teraz i w przyszłości. Zapewnisz ciągłość pracy systemu, pełną ochronę oraz priorytetowe wsparcie techniczne niezalenie, gdzie akurat będziesz.
Korzyści z przedłużenia gwarancji:
- Natychmiastowa wymiana urządzenia –
w przypadku awarii wymienimy Twój sterownik w ciągu jednego dnia roboczego od zgłoszenia. - Stały dostęp do wsparcia technicznego – zgłoszenia serwisowe są rejestrowane w dedykowanym systemie i obsługiwane priorytetowo.
- Zdalna opieka i aktualizacje – sterowniki i oprogramowanie objęte są regularnymi aktualizacjami, co zapewnia stabilność, bezpieczeństwo i zgodność z najnowszymi standardami.
Chcesz przedłużyć gwarancję swojego sterownika albo wymienić swój sterownik na nowy? Skontaktuj się z nami:
- infolinia: +48 58 55 88 224
- e-mail: info@advant.pl
*Przy zakupie gwarancji konieczne jest podanie numeru seryjnego urządzenia PV Supernode, którego dotyczy pakiet.


Wsparcie techniczne

Witamy w naszym zdalnym centrum wsparcia technicznego:
- jesteśmy dla Was dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16,
- nasz zespół to doświadczeni specjaliści, którzy posiadają szeroką wiedzę na temat naszych rozwiązań,
- reagujemy na zgłoszenia oraz skutecznie rozwiązujemy ewentualne problemy,
- do każdego zgłoszenia podchodzimy indywidualnie.
Skontaktuj się z naszym zespołem, aby szybko i skutecznie rozwiązać problem:
- przez infolinię pod numerem: +48 58 55 88 224
- wysyłając maila na: support@advant.pl
Naprawa serwisowa:
Świadczymy usługi napraw naszych urządzeń w zakresie:
- gwarancyjnym,
- pogwarancyjnym,
- serwisowym.
Aby dokonać zgłoszenia naprawy, skontaktuj się z nami:
- przez infolinię pod numerem: +48 58 55 88 224
- wysyłając maila na: support@advant.pl
Adres zwrotu:
Urządzenia prosimy przesyłać na adres:
Advant Sp. z o.o.
ul. Obrońców Wybrzeża 9/4
80-398 Gdańsk